środa, 9 stycznia 2013

złotko




Witajcie w Nowym Roku Kochani :) Życzę Wam samych wspaniałości w 2013 roku:) Mój początek roku rozpoczął się całkiem udanie i mam nadzieję że tak już pozostanie;) Nawet udało mi się dziś napisać posta huraaa :))) Zdjęć jest tylko kilka ale na serio myślałam że zamarznę a wyszłam tylko na 2 min przed klatkę i uciekłam  do domku :)) Outfit jest złożony z prostych rzeczy ale z ciekawą fakturą . Bardzo długo polowałam na taki lekko świecący sweter i w końcu się udało ,większość swetrów tego typu była szorstka w dotyku albo sztywna i czułam się niekomfortowo .Te złote cudeńko jest bardzo ciepłe i przyjemnie się nosi . Powoli zaczynam rozglądać się za nowymi legginsami ponieważ te już ledwo dają radę czy może wiecie gdzie mogę teraz znaleźć podobne? Na koniec kilka słów o butach które pojawiły się już milion razy na innych blogach a u mnie tatata pokazuje je pierwszy raz chociaż posiadam je już od dawna ...



sweter-no name  naszyjnik-parfois    buty-jeffrey campbell   legginsy-h&m



30 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :) zachęcam do wzięcia udziału w konkursie - do wygrania super sukienka z baskinką !!! szczegóły na blogu http://xstritfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, super! mistrzowskie zdjęcia i zadziorna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz, stylizacja świetna (sweter i legginsy cudo), super włoski:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, ładna stylizacja, przepiękne zdjęcia : )

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń



  5. wyglądasz rewelacyjnie! :)


    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, nominowałam Cię do zabawy "Liebster Blog";) Zapraszam do mnie po szczegóły!

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny outfit :)

    okomody.blogspot.com

    xD

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz cudownie ! bardzo udany set :)

    http://dainnty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę przyznać, że bardzo podoba mi się twój blog :)
    mam nadzieję, że mój też ci się spodoba i również go zaobserwujesz :P

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja ! uwielbiam taki styl.

    Zapraszam na mojego nowego bloga modowego i do OBSERWOWANIA :)

    czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukalam od dawna nowej fryzury dla siebie, zainpirowalas mnie swoja !

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz cudowny styl, piękne włosy i sweterek! :D Dopiero założyłam bloga i miloby było gdybyś weszła i napisała co o nim sądzisz. Opinia takiej blogerki jak Ty jest dla mnie bardzo cenna!
    Pozdrawiam Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  13. połączenie rzekłabym karnawałowe. świetne spodnie, a buty mimo całego wylewu litów, bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Przy okazji zapraszam do nowego sklepu odzieżowego on-line! Jeśli jesteś fanką Aloha From Deer lub Local Heroes to coś dla Ciebie! http://tinycarriestore.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja! Świetnie dobrane kolory ;) a te modne buty! No jestem zakochana! Czekamy na kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. I was pretty pleased to uncover this web site. I wanted to thank you for ones
    time for this particularly wonderful read!
    ! I definitely really liked every part of it and I have
    you bookmarked to check out new things in your web site.


    Here is my homepage bikinis

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakbym nie przeczytała, że myślałaś, że zamarzniesz i gdybym później nie zobaczyła na datę posta to nawet bym się nie zorientowała, że ten wpis jest ze stycznia. :)
    Świetnie wyglądasz, Twój kolor włosów i fryzura powalił mnie na kolana! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te zdjęcia wyglądają jak z jakiegoś dobrego filmu! I genialny strój :) Ja zajmuje się wykonywaniem biżuterii, także zapraszam, bo może coś przypadnie Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się lity, niestety sama nie umiem w nich chodzić:/

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna fryzura i makijaż :)

    dziękuję bardzo, że jesteś obserwatorem mojego bloga, ale z dniem 1go lipca Google zamyka tę opcję. zapraszam do obserwacji przez Bloglovin' lub dodania do kręgu Google + bo niedługo tylko tak będzie można odwiedzać ulubione blogi.
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszamy do największego sklepu z odzieżą nową i używaną na Allegro

    allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=6583632
    W ciągłej sprzedaży ok 8-10 tyś. ubranek

    Mam nieskrywaną przyjemność ogłosić Państwu pierwszą, tak dużą promocję dla klientów IceCubeAndRose!

    Od soboty, od godziny 00:00:00 do poniedziałku do godziny 23:59:59 będzie trwał "WEEKEND RABATÓW!" na zakupy w IceCubeAndRose.

    Można zyskać nawet do 60% rabatu na zakupione ubranka!

    Serdecznie zapraszam na zakupy podczas "WEEKENDU RABATÓW!" tylko w IceCubeAndRose!

    Regulamin promocji dostępny jest na stronie "O Mnie" użytkownika Allegro.pl IceCubeAndRose:

    allegro.pl/my_page.php?uid=6583632

    oraz, na prośbę klientów, pocztą email







    Pozdrawiam gorąco,


    icecubeandrose@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda że tak dawno Cię tutaj nie było :(

    Stylizacja Świetna jak zawsze !

    Zapraszam do mnie :) - http://je-t-aime-la-mode.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz przepiękne włosy! Zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń