piątek, 22 października 2010

gruby wełniany sweter


Na drzewach coraz mniej liści czuje że za kilka dni będzie szaro i ponuro jest to dla mnie najtrudniejsza część roku  ale dam rade . Jeszcze mogłam sobie pozwolić na kilka zdjęć plenerowych w cieplutkim sweterku oraz ostatnio ulubionych butach .Ocieplacze kupilam na targu u pewnej ukrainki chyba musze do niej wrócić po większą ilość :D
Za zdjęcia bardzo dziekuję mojemu dobremu koledze :)





zestaw:
sweter i czapa-sh
rajstopy-cubus
ocieplacze-no name
buciki -parfois

21 komentarzy:

  1. Jak dla mnie zbyt monochromatycznie- zmieniłabym rajstopy na inny kolor, albo dodała jakiś kolorowy dodatek (w kwiaty!).
    Wracaj do ukrainki,w arto. Na bazarkach czasem tez można znaleźc skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tym swetrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ech, myślę, że i z tymi ocieplaczami masz świętą rację, bo bardzo się przydadzą w najbliższym czasie... :)

    sweter masz dokładnie taki jaki lubię, ciepły, gruby i szary, no cudo.

    OdpowiedzUsuń
  4. baaaaaaaaaaaaaaaaardzo bardzo mi sie podoba całość:) przytulnie, ciepło i do tego stylowo!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. na obecną pogodę takie swetrzysko jest niezastąpione! )

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się Twój gruby, wełniany sweter:) szarości rządzą!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyglada polaczenie szarosci z bezem;) i cholernie lubie te buty

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the pale colours of your whole outfit finished off with those amazing boots! x

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny outfit :)

    Zapraszam do siebie: www.gold-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ojoj, będę tu często zaglądać :) bardzo mi się podoba Twój styl,właściwie każdy element tego outfitu widziałabym chętnie u siebie w szafie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ladny sweter, ale i beret ma ciekawy scieg.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny zestaw,piękne zdjęcia i piekna dziewczyna;)

    OdpowiedzUsuń
  13. faaaajne ; ) buty - nie w moim stylu, ale ładne ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń