poniedziałek, 15 listopada 2010

Ostatnie dni są naprawdę ciepłe aż trudno uwierzyć że za 2tyg będzie grudzień :/ Jak dla mnie taka zima mi odpowiada:) Wracając do zestawu to o mały włos a nie kupiłabym tej sukienki ale przekonała mnie 20%zniżka którą miałam w ten dzień do wykorzystania ufff... teraz bym bardzo żałowała gdybym jej nie miała w swojej szafie;) Teraz jest jedna z moich ulubionych ponieważ długo szukałam sukienki w takiej delikatnej odsłonie.



zestaw:
buciki-sh
sukienka-h&m
kardigan -stradivarius
krzyżyk-prezent

16 komentarzy:

  1. jaką Ty masz boską sukienkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetną masz sukienkę. Trochę w bieliźnianym stylu- bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest ta sukienka.! Skad?

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak pięknie i romantycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka!!
    No i takie fajne buty z sh:) Bardzo fajnie wyglądasz i śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wonderful dress! looks like you took it right out of a fairytale!! :)
    xoxo Nini
    afashionsplash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest śliczna i bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest niesamowita, przypomina mi sukienkę Madonny z początku kariery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta sukienka jest śliczna ! też się zastanawiam czy ją kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście ze pamiętam ;))
    świetna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń