środa, 1 grudnia 2010

skandynawskie wzorki


Każdego roku dokupuje kolejny ciuszek w skandynawskie wzorki jakoś nie moge się oprzeć urokowi sezonu zimowego. Płatki śniegu,renifery ,gruba wełna ahhh... uwielbiam . W tym zestawie raczej nie jest najcieplej jednak posiadam wiele grubych swetrów  które dodatkowo ubieram i pod płaszczykiem jest mi cieplutko:) Botki aktualnie na kilka najbliższych dni wylądują na dnie szafy ponieważ moje miasto jest zasypane śniegiem więc emu będa ratować moje nogi;)





zestaw:
botki-allegro
spodnica-tally waijl
sweter-tesco
rajstopy-cubus


16 komentarzy:

  1. uroczy ten sweterek :) masz świetne jakościowo zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też już przeskoczyłam w emu i chyba zacznę robić sobie zdjęcia w domu przed szafą... :)


    sweter masz absolutnie kapitalny!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sweter,a jeszcze lepsze butki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajowy sweterek.
    śliczne masz butki.

    OdpowiedzUsuń
  5. PIekny ten sweter i caly set bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zapytam o farbę jakiej używasz....Piękny odcień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam wszystko. Sweterek, BUTY, spódnica... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szałowy sweterek :D Spódnica i buty zresztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sweter jest super.tesco czasem zadziwia :)
    tylko jakos za obcislo jak dla mnie. do takiej spodnicy przydaloby sie cos bardziej obszernego.
    jak wsyzstko jest takie obcisle, sylwetka wydaje sie bardziej przysadzista. a figure masz super.
    w.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię zimy . Lecz uwielbiam twoje buty !

    Pozdrawiam gorąco , co akurat trafne w te zimne dni :)

    http://goldimmigrant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne buty i słodki sweterek!
    wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń