czwartek, 23 czerwca 2011

red pants

Już długi czas marzyły mi się czerwone spodnie ale jakoś nie mogłam odnaleść idealnej pary. Zawsze mi coś nie pasowało albo odstraszała cena jednak wszystko zmieniła wyprzedaż w mango dzięki której mogłam sobie kupić taniej spodenki i zanieść do krawcowej aby przerobiła mi je na  wymarzone rurki :) Najbardziej uśmiałam się kiedy moja mama zapytała się mnie czy kupiłam sobie specjalnie spodnie takie jak ma Maja Sablewska HAHAH.. odpowiedz brzmi NIE
Co do reszty zestawu to mam na sobie bluzke kupiona w sh która też została przerobiona i buciki do których mam mega sentyment ponieważ są moją pamiątka z zeszłych wakacji ,nie będe opowiadała całej historii ich zakupu ale ciesze się że je mam:D






19 komentarzy:

  1. bardzo fajne połączenie :) świetny kolor na paznokciach u nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty to prawdziwe cudeńka!

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie (jest w 4 poście od góry) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyczne polaczenie, ale swietnie sie w nim prezentujesz. Genialnie wygladasz w tym kolorze wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. popieram super kolorek włosów:)
    bardzo podoba mi sie twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz rewelacyjnie.
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka przepiękna. :)
    xx

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spodnie i bardzo fajnie wyglądają w połączeniu z bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały czas szukam takiego lakieru jaki Ty masz na paznokciach.. ;D

    Zostałaś otagowana zabawą na martylowa.blogspot.com ;) Sprawdź to ;))

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, super torebka :-* ^^ Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się połącznie panterki z czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czerwone rurki są super, też mam podobne, a buciki faktycznie fajne

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw ;)
    na 6 zdjęciu masz w sobie coś z Britney Spears ; D
    dodaję do obserwowanych .
    zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam połączenie czerwieni z motywem zwierzęcym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw. buciki + paznokcie super!!

    zapraszam do mnie : http://skinnylove23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi!!

    I really love your blog and your amazing style!! I follow you :D !!
    ... maybe if you want, you could visit my blog too!
    ( I hope you like it ;)
    Kisses from México city!
    http://modacapitalblog.com

    OdpowiedzUsuń