niedziela, 29 lipca 2012

reaktywacja garderoby





 Hej dziewczyny
Postanowiłam zrobić reaktywacje mojej garderoby i ubrałam koszule którą miałam na sobie dwa lata temu , żebym nie skłamała tutaj post : http://www.agneslovesfashion.blogspot.com/2010_08_01_archive.html
Tym razem wersja na chłodniejszy dzień chociaż za oknem lato w pełni:)) Zestaw starałam się utrzymać w podobnej kolorystyce ale myślę żę mix wzorów wprowadza odrobinę szaleństwa ;) Oczywiście czekam na wasze opinie..


 



 koszula-zara
torebka-h&m
spodenki-bershka
buty-primark

8 komentarzy:

  1. Nigdy się nie spotkałam z połączeniem akcentu panterki do zestawo fioletowo-kwiacistym. U ciebie to ciekawie wyglada bo przyciąga uwagę : )
    spodenki to ze skory czy ze skai ? odpisz na syl-lwio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. całą moją uwagę skupiła na sobie torebka, bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kopertówka jest świetna:) Zreszta nie może mi sie nie podobac, bo jestem wielką fanka panterki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna kopertówka, uwielbiam panterkę! ;)

    OdpowiedzUsuń