poniedziałek, 3 stycznia 2011

sale


W tym roku przeceny nie spełniły moich oczekiwań .Miałam nadzieję kupić kilka grubych swetrów , buty , kurtkę i kilka innych perełek. Jak na złość nic mi się nie podoba albo nie pasuje rozmiarem. Sklepy wyglądają jak po przejściu tornada;)

W zarze dziewczyna  na moich oczach wzieła ostatnią spódnicę która była moim celem zakupowym :( na pocieszenie upolowałam koronkową sukienkę która była na mojej liscie must have;)
Sukienka była z czarnym paskiem ale uważam że do niej nie pasuje ...



Wczoraj odwiedziłam tesco i doznałam szoku 80% rzeczy znikneło zostały tylko rozmiary 46 ! Udało mi się zakupić bluzkę która wcześniej wpadła mi w oko i została jedyna na wieszaku!





















Dodatki są najważniejszą częścia garderoby więc :



Bez kosmetyków też jak bez ręki więc swoją kolekcję powiekszyłam o długo oczekiwany eyeliner z Bobi Brown i szminkę w kolorze nude z YSL:)




18 komentarzy:

  1. piękna koronkowa sukienka<33

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest absolutnym mistrzostwem.

    OdpowiedzUsuń
  3. też chciałabym taką sukienkę, pierścionek z wężem i szminkę

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka jest boska! ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekna sukienka, swietny lup!
    http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli jednak udane zakupy :) sukienka prześliczna, biżuteria też super

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj,

    jestem zalozycielka stronki o modzie, chce stworzyc serie artykulow o polskich blogach modowych, ktory bedzie polegal na mini wywiadzie, pare zdjec i oczywiscie link do blogu. Czy byla bys zainteresowana? Jezeli tak prosze o kontakt :)

    ilonakorol@hotmail.com


    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam wybrać się do tesco na tę przeceny, jednak moja kontuzja pokrzyżowała mi plany niestety...

    fajna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  9. zajefajne rękawiczki!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pierścionek po prawej jest rewelacyjny :-) sukienka bardzo ładna, uważam, że pasek do niej można założyć, ale bez też wygląda dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zauważyłam tendencję do coraz gorszych wyprzedaży w Polsce.
    Dobrze wiedzieć, że w Tesco zostały same duże rozmiary :D
    Piękna sukienka i bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka piękna. Ten pasek faktycznie nie pasuje.

    Pozdrawiam,

    eve-r-green.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń